Aktuální stav projektu SPICE-jak vše probíhalo a co nás ještě čeká

Aktuální stav projektu SPICE-jak vše probíhalo a co nás ještě čeká

Od října 2010 jste na našich webových stránkách mohli sledovat průběh projektu Spice na naší škole. Průběh projektu Spice na Benešově škole je také k nahlédnutí na webových stránkách DZS pod názvem „Sledujte práci na projektu v Plzni“ a dokonce se o nás psalo i v časopise Mozaika.

Odměnou za práci na tomto mezinárodním projektu nebylo pouze načerpání velmi kvalitních příkladů dobré praxe ze zahraničí, ale i odměna pro školu 5OO EU.


   

Jak vše probíhalo a co nás ještě čeká:

 

Rok 2010 - přípravná fáze projektu

l        V prosinci 2010 zakončil projekt SPICE svou přípravnou fázi.

l        Pproběhla dvě setkání učitelů a expertů zapojených do projektu SPICE - v květnu 2010 v Bruselu a v září 2010 v Lisabonu.

Učitelé na osobních setkáních vybrali kvalitní, inovativní a přenostilené příklady dobré praxe z jednotlivých zemí (celkem 24 příkladů) a následně si vyměnili metodiky výuky těchto příkladů dobré praxe. Předávání metodik probíhalo až do prosince 2010 virtuálně v prostředí Moodle. Od ledna 2011 začali učitelé na svých školách zahraniční příklady dobré praxe zkoušet.

Rok 2011 - inovativní výukové metody v praxi 

Do projektu se zapojilo celkem 5 učitelů z České republiky. Od ledna 2011 do dubna 2011 se u nás  zkoušelo celkem 15 zahraničních inovativních výukových metod a celkem 5 českých inovativních příkladů bylo zkoušeno v různých zemích Evropy.

 

Diseminace projektu

Projekt byl prezentován na evropské konferenci Eminent 2010.

 

Hodnocení výstupů projektu  

Výsledky projektu SPICE budou prezentovány na mezinárodní letní škole v Praze, která se koná ve dnech 26.8 - 28.8. 2011.

Letní škola je určena pro české i zahraniční učitele matematiky a přírodních věd a další odborníky a jejím tématem je inovativní výuka těchto předmětů. Na konferenci budou prezentovány zajímavé evropské projekty v této oblasti a na praktických workshopech se učitelé naučí inovativní výukové metody zapojit do své každodenní praxe.